Godis sisisådär innan kvällens slut

Tjobre, jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg eftersom jag sa att jag skulle blogga senare idag. Just nu sitter jag å äter godis just innan jag ska gå å tvätta bort dagens smink å borsta tänderna! Min dag var väldigt bra, gick på stan och sen va jag hos min finaste Wendy ett tag och sen gick jag hem å tog de lungt. Imorgon tror jag att jag ska städa mitt rum och packa väskan som jag ska ha med mig till pappa. Jag lämnar aldrig kläder hos min pappa för att jag tycker att jag har för lite kläder för att göra de, så jag tar hem kläderna till mamma igen. Nästa vecka tror jag inte att jag kommer att kunna uppdatera så mycket, dels för att jag är hos pappa och jag har prao, så Wendy ska sova hos mig i Kåge hela veckan! kommer bli super! Näe nu ska jag ta å fixa så jag kan dejta min kudde, vi hörs imorgon.
 
bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback